10.9.11

MEREKA SENTIASA DIKENANG + _+

Author : Nabila Medan Time : 9/10/2011 07:57:00 PM Total Comment : 4 Label :


Assalammualaikum dan selamat malam semua !~
untuk pengetahuan korang , ini mungkin entri terakhir dari aku............
[sobsob]




korang jangan larh sedih2..nanti aku pun sedih jugak +_+
BTW..aku belum abis ayat , maksud aku ialah ini mungkin entri yang terakhir dari aku untuk hari ni...
huhu


kat entri ni saje aku nak tempek gambar bebudak kelas aku..
walaupun aku tau yang gambar uh tak jelas mungkin sbb gambar uh malu **kot.
**maaf kat kawan-kawan aku yang tak dapat muat kat gambar uh.



korang akan aku ingat dan aku kenang perbuatan korang kat aku...perbuatan yang baek akan aku kenang..perbuatan jahat, korang kena mintak maap dlu baru aku leh kenang korang..huhu
**sape yang makan cili dia lah yang terase pedas nyer~




bubye
and gud nite ~!





4 comments

Saturday, September 10, 2011 8:00:00 PM Delete! [Reply Comment]

kau nak pergi mana ?

Saturday, September 10, 2011 9:28:00 PM Delete! [Reply Comment]

@nura aku tak g mane2 , aku juz nak kenang jew..tak kan tak leh kot.~ huhu

Sunday, September 11, 2011 2:16:00 AM Delete! [Reply Comment]

Tadi saya makan cili dan memang saya terasalah pedasnya tu :P

Sunday, September 11, 2011 12:46:00 PM Delete! [Reply Comment]

nabila : hekeleh , dramaking pule

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...