13.9.11

GARA_GARA HANTU , AKU DAPAT SATU HON~

Author : Nabila Medan Time : 9/13/2011 04:34:00 PM Total Comment : 0 Label :

Greeting Text


Hari ni aku nak cerita pasal satu cerita yang bagi aku , tak kan aku lupe dalam hidup aku..
kisah yang betul-betul mengecutkan perut aku tat kala aku terkenang kejadian tu..
kisah ni dah hampir meliputi sebulan **kot.

Setiap hari , macam biase aku bangun tido pukul 5.55 pagi [dah pasang alarm k].dah siap dah nak kuar g sekolah dalam pukul 6.45 , memang tiap hari tu la rutin pagi aku..walaupun sekolah aku dekat sangat2 , tak sampai 5minit dah sampai pun - -".tapi tak boleh kata ape , sebab kalau aku kuar uma lambat , gerenti tak leh nak lintas..sebab ramai pekerja kuar kerja time pagi2 tu..huhu..
okey shutt !~
aku nak cerita , satu hari ni aku dalam perjalanan ke sekolah , entah kenape tetiba aku leh terbayang HANTU~ .
aku pun tetiba khusyuk termengelamun kat satu pokok ni..menung punye menung aku kat pokok uh...
tetiba.
.
.
.
.
.
.
.
.

THITTTTTTTTT!~
hah ?
aku blurr tetiba , pas uh aku carik bunyi uh...aku pandang kat satu kereta uh , haha..rupa nye kereta uh nak lalu tapi aku halang kat situ.
orang uh pun siap bukak tingkap , tanye aku okey tak ~
haduii.
buat malu jek aku rase..
sampai hari ni , kalau aku lalu kat situ..aku akan jalan selaju yang boleh..sebab takut kena hon lagi..haha

***korang paham tak cerita tu / aku pun tak berape nak paham ape yg aku tulis..memandangkan aku yang hadapi kejadian uh , aku paham la..korang kalau tak paham , bgtau ye =D


p/s : BTW , kejadian tu aku buat sebagai satu pengajaran sbb mengelamun ~






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...