9.9.11

CUKAI TOP UP ?!

Author : Nabila Medan Time : 9/09/2011 04:59:00 PM Total Comment : 1 Label :

Assalammualaikum dan selamat petang
[sekali lagi]

Sekarang ngah gempar dengan berita yang bahawasa nyer bagi setiap pembelian top up akan dikenakan cukai ?!
sapew yang dengar citer ni akan melompat suke ?
ape ni..top up pon nak kena cukai ke ?!~

tadi baru me dapat mcj from HOTLINK
"RM0.Pelanggan dihargai , mulai 15/9/11 , pembelian tambah nilai prabayar & pek p'mulaan akan dikenakan cukai p'khidmatan sebyk 6%.Sila layari hotlink.com.my"
[mcj ni sebijik yg aku dpt..tak ade pertambahan ayat sendiri]


Zaman berzaman . sampaikan sekarang ni nak reload pon kena ada cukai . kejap lagi nak jejak kaki kat tanah pon nak kena bayar cukai kot - -".
Kalau nak amik exam , nak kena bayar cukai tak ?!~
zaman sekarang semua nak untung , tak pikir kite yang ngah botak kepala lepas dengar berita sensasi ni.
tak tau larh kalau ada yang lompat suke bile dengar bende ni.kalau ada boleh larh dia belanje me top up.weeee~
ni baru 6% belum beratus peratus lagi..6% jew orang dah gempar sana sini lagi kalau beratus peratus kan ?~



p/s : kena pandai-pandai jimat pulak lepas ni..


1 comment

Friday, September 09, 2011 5:02:00 PM Delete! [Reply Comment]

jgn nak buang air pun kne cukai dah la.. ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...