20.9.11

AZAM INGIN BERHENTI DRIPDA BERBLOG !

Author : Nabila Medan Time : 9/20/2011 07:29:00 PM Total Comment : 0 Label :

Greeting Text


Aku rase ler , ini kali kesepuluh aku berAZAM dalam hati bahawasa nyer yang aku nak berhenti daripada terus berblog..
kenape ? borink ? tak best ?

bukan sebab tu , aku juz nak tumpu kan untuk Peperiksaan aku yang bakal mengundang lebih kurang dua minggu jew lagi~ [walaupun aku tak pernah undang dia :'( ]


Orang laen ngah bertungkus-lumus study ape yang patut , aku pulak dok membebel kat sini..
Budak Cemerlang ! , haha
kalau berhenti berblog pun mungkin dalam sebulan jew **kot .
tapi aku rase macam tak boleh , sebab haiwan bertanduk tu selalu hasut aku habis2.
mungkin kena kurang kan la **kot waktu ber online tu..

Lepas habis Peperiksaan , hah ! kau online la biar smapai muntah2 kat depan komputer pun tak kan ada orang nak marah / tengur / perli kat kau kan !



entri terbaru ~ 




p/s : sebelum ada orang salah anggap , aku bg tau ni..aku bukan berhenti betul2..maksud aku , aku tak kan update entri macam biase..mybe tak kerap update :'(





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...