19.8.11

nak join bloglist nabila ?

Author : Nabila Medan Time : 8/19/2011 03:44:00 PM Total Comment : 1 Label :

Assalammualaikum.

Hari tu nabila dah buang widget2 yang tak diperlukan dari blog ni.
Dengan bloglist2 nabila buang sekali.

Hari ni nabila nak tanya korang , korang nak masuk dalam bloglist nabila tak ?
*ada ker owg nak masuk ?

Kalau yang nak masuk bloglist kat sini boleh lah komen URL BLOG korang kat ruang komen.
tu jer . tak susah kan ?



Tapi hanya 10 orang yang terpantas sahaja tau !
*kalau banyak2 takut tak cukup ruang pulak


***and bloglist nabila ni laen sikit.
sebab nabila akan tukar bloglist ni setiap bulan
(makna nyer ni adalah pelancaran bloglist pertama)


*harap ada yg sudi



tata~

thanx for read my entry




1 comment

Friday, August 19, 2011 11:10:00 PM Delete! [Reply Comment]

nak..

http://snowygirl-syuhada.blogspot.com/

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...