23.8.11

doodle pertama aku

Author : Nabila Medan Time : 8/23/2011 03:33:00 PM Total Comment : 3 Label :


tadi nabila g kat blog blogger-blogger lain.terase jelous pulak sebab nampak diaowg pandai wat doodle , lawa pulak tu..
pastu teringin larh pulak nak buat doodle tu..
tu yang try tu.

kalau cuba untuk percubaan yang pertama...mungkin hasil tu dah kira memberangsangkan dah.
poning pikir nak buat.
kira okey larh tu , jadi larh jugak...kira nye ada larh jugak rupa owg...
kalau yang dah PRO uh mesti ingat ni lukisan bebudak..haha
[tapi saya mmg bebudak] kehkeh
o(^_^)o

[lawa tak]
**adek aku yang buat bukan aku! [owg yg tak nak mengaku]


TGOK INI JUGAK !! >.<


3 comments

Tuesday, August 23, 2011 3:42:00 PM Delete! [Reply Comment]

ok la tu nabila..ada la jgk rupa wanita muslimah...hehehe

Tuesday, August 23, 2011 6:10:00 PM Delete! [Reply Comment]

haha..bleh tahan laa.
1st try..2nd try msti lg ok nnti..

Wednesday, August 24, 2011 10:39:00 AM Delete! [Reply Comment]

doodle tue ok la.. drpd sy yg mmg xreti nk wat lgsg, hehe...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...