21.8.11

done..

Author : Nabila Medan Time : 8/21/2011 04:54:00 PM Total Comment : 2 Label :

بسم الله الرحمن الرحيم

Selamat berpuasa n selamat pengantin baru menyambut hari raya aidilfitri yang akan datang beberapa hari lagi.

semalam yakni hari sabtu , dan hari ini yakni hari ahad . aku n mama aku bertungkus lumus buat biskut raya untuk hari krismas hari raya tahun ni.
biskut sarang semut , biskut semprit n biskut mentega coklat telah pon siap dan sedia untuk dijamu oleh aku tetamu nanti .
minggu depan mama aku cadang nak buat tat nanas pulak.
wah ! tak sabar nak tunggu minggu depan , aku bab buat sepah biskut , kek n makanan memang aku tumpang menyibuk sekali.
entah larh rasa macam best pulak memasak ni . 


dari kecik aku dah memang suka maen masak2.
entah daun bunga mana , semua aku cabut . konon nak masak sayur tumis larh katakan . garam ngan gula aku guna pasir putih . kalau nak masak ayam aku guna kayu .
[kreatif kan?] =P

kalau bab potong memotong , aku tak berapa nak minat sgt .
yang aku suka bab memasak ngan bab merasa . yang tu memang best.!
tak cayer ? petang ni korang cuba testing tolong mak n kakak korang masak kat dapur.
try k
=)



2 comments

Sunday, August 21, 2011 4:57:00 PM Delete! [Reply Comment]

huhu..x suka masak ramai2..macam2 resepi yg kuar..pening kepala..:)

Monday, August 22, 2011 2:42:00 PM Delete! [Reply Comment]

bleh ajak join katering ni

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...