19.8.11

dah abis shopping ??

Author : Nabila Medan Time : 8/19/2011 02:56:00 PM Total Comment : 0 Label :

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalammualaikum
aku nak tanya something ngan korang .
bulan syawal kan dah nak tiba kan ?
*tu semua owg tau

aku nak tanya korang dah g shopping ?


skunk kalau kite masok mana2 supermarket beli-belah ..  perghh !
ramai giler . sesak dibuat nye .

aku saran kan korang beli larh awal2 . tak ada lah penat nak memilih nanti , lagi2 bulan puasa ni kan , mesti penat .
*aku dah ada pengalaman (tahun ni)

Kalau tak pon korang g butik2 khas , tak de lah sesak sgt kan ?
cume sesak duit je lah , sbb mahal ..hehe



pape pon
SELAMAT BERSHOPPINGLAH KORANG!!




tata~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...