9.8.11

CERITA ZAMAN BUDAK

Author : Nabila Medan Time : 8/09/2011 08:42:00 PM Total Comment : 0 Label :

Kalau nak diikut kan aku rase tak nak ungkit cerita pasal zaman budak2 dulu.
Tapi dah tak tahan memendam...
akhir nya..

zaman kanak2 aku dulu agak seronok tapi kebanyakan nya adalah yang sebalik nye.
Ye lah kite bukan boleh merancang ape yang boleh berlaku kan.
Tapi sekarang aku sudah semakin dewasa dan aku telah mengenal serba sedikit tentang lumrah kite hidup di dunia ini dan aku juga sudah sedar yang aku sebagai seorang hamba hanya lah menumpang di sini.
Aku lebih mengenal erti kehidupan yang selama ini aku tertanya-tanya tentang keindahan nye.
Tak pernah aku sangka , semakin lama aku tinggal di dunia ini , semakin cepat aku lalai dengan harta dunia..
Aku akan terus menyedarkan diri aku yang betapa penting nya harta akhirat pada kite.

Moga aku sempat untuk membina harta itu dengan sempurna dan kukuh agar tak goyah .



**itu je yang mampu aku kata kan tentang zaman yang telah berlalu , kerana aku tak nak menangis lagi mengenangkan semua itu.
Harap korang boleh tangkap dengan maksud yang aku terangkan





WASSALAM






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...