19.8.11

#blog promote

Author : Nabila Medan Time : 8/19/2011 03:27:00 PM Total Comment : 0 Label :

HAi rakan blogger sekalian yang dicintai dihormati sekalian sekalian.
ari ni nabila nak korang kenal satu blogger baru yang segar-bugar baru masuk dalam dunia blogger ni.
*ceh , macam larh aku ni lama sgt kat dunia ni


nabila nak korang mengenali lah blogger ni , bukan ape .. saje nak kenal kan n nak eratkan silatul rahim lah katakan.


beliau juga teman seperjuangan sekelas n bersekolah satu sekolah ngan nabila tau !
dia baru masuk berblog ni tahun ni *aku pon baru masuk berblog tahun ni.


sape dia ??

cerita neirin

My Photo
**ni the owner blog



dia ni baru bergiat dalam dunia berblog ni dalam bulan mac kot.
tu pon nabila yang saran kan sebab , dari luaran diri dia ..
nabila nampak , dia sangat suka bercerita..
so , bagi menyerlahkan bakat dia . lebih baek dia bercerita untuk rakan-rakan blogger yang laen kan ?

kalau korang mengenali blogger ini.
dia adalah seorang yang happy gud lucky jer tau !
setiap masa , setiap detik . kerja dia nak gelak-gelak-gelak jer.
kalau nak suruh dia diam 5minit pon susah .

tapi dalam gelagat dia yang happy tu sape yang tau kesedihan dia kan ?
hanya Tuhan yang tau betapa sedih menjalani hidup.

pape pon nabila harap korang boleh lah jenguk , melawat atau beri dia tunjuk ajar pasal dunia blogger ni , ye larh nabila ni pon baru jer kan .. mana lah tau nak ajar-ajar owg ni kan..hehe



SELAMAT BERKENALAN


tata~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...