30.7.11

::masa kian berlalu::

Author : Nabila Medan Time : 7/30/2011 03:48:00 PM Total Comment : 0 Label :

Menghadapi semua ini bersendirian , terasa ganjal buat seketika..namun aku tahu semua perkara yang lalu akan terus berlalu dan aku hanya memikirkan masa depan yang masih belum tahu kebenarannya yang sebenar.Hanya dapat aku berdoa pada Yang Satu untuk mempermudahkan hala tuju aku dan mempermudahkan untuk aku mencapai kecemerlangan yang sempurna , tidak dilupakan rakan-rakan yang sentiasa berada disamping aku dalam menjalani hidup ini seharian.Setiap hari aku berdoa agar aku dan rakan-rakanku akan bersama-sama mengecap kebahagiaan dan kecemerlangan yang abadi.

Harap kami akan berjaya dalam memenuhi impian dan harapan masing-masing dalam mengejar cita-cita.Doakan yang terbaik dengan hati yang ikhlas , semoga setiap doa nya itu akan didengar oleh Yang Esa..Amin


***lagi beberapa hari aku dan rakan-rakan sepejuangan aku akan menghadapi satu ujian yang bagi kami amat memberikan impak yang besar pada kami dan masa depan kami.(percubaan PMR).




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...