21.7.11

::korea fever::

Author : Nabila Medan Time : 7/21/2011 06:08:00 PM Total Comment : 0 Label :

Salam.>_<
dulu macam-macam fever (demam) ada...demam bola , demam filem , semua nye nak demam.
sekarang ni pulak ngah demam drama / filem korea pulak , senang kata sekarang tengah "korea fever" forever.
sape lah yang tak kenal ngan artis korea yang hensem lagi kacak juga kiut.
"LEE MIN HOO"
kalau kat kelas sebut nama dia jerk , semua orang dah kenal [pompuan SAHAJA] laki mana minat drama romantik..
kadang-kadang boleh nye diaowg nak berebut hanya pasal aku artis uh.kalau boleh semua nak jadi girlfriend dia.
tapi kalau dilihat dari raut wajah dia "not bad" lah.
sangat-sangat hensem pelik nape diaowg nak bertekak hanya sebab aku artis korea ???



jawapan nye DISINI

v
v
v
v


   



***dah tau jawapan nye kan ??



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...