16.4.11

terima kaseh semua !

Author : Nabila Medan Time : 4/16/2011 06:31:00 PM Total Comment : 0 Label :



apa la pula demam aku hari ni.
tetiba nak tukar widget kat blog.
sehari suntuk buat.
n akhir nye !


BERJAYA !


tapi ada lagi beberape widget yang aku tak dapat nak buat ats alasan "TAK TAU"








tapi rase puas juga hati ni lepas dapat membaek pulih kan blog ni.
ni juga atas bantuan FACEBLOG.
aku tgok cara2 yang FACEBLOG bagi.


=)


aku dah tukar shoutbox aku yang dulu laen.
dan sekarang pon laen.


orang yang selalu singgah sini jer yang tahu ape perubahan yang ketara.
aku sayang la kat korang yang selalu datang sini.


THANX A LOT !




minggu depan ade periksa untuk bebudak PMR.
wish me luck ;)





























n nak minta kerjasama korang untuk.?





























bubye
=)



:bye
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...