24.4.11

semua dah selamat =)

Author : Nabila Medan Time : 4/24/2011 05:04:00 PM Total Comment : 0 Label :

semekom !
petang2 macam ni hujan jerk memanjang .

ni bukan nak citer pasal hujan tapi nak citer pasal entri yang nabila buat pada hari khamis DISINI.
yang pasal culik uh !

tadi pagi nabila celik jerk mata terus tengok NASI LEMAK KOPI O.
tetiba pulak ada berita pasal budak uh dah ditemui kat rawang !
mak ayah dia yang citer kat NASI LEMAK KOPI O uh.
tapi sebenarnye tak diculik.
tapi ikut kawan.
ayah dia jumpe lepas ada kawan budak uh tepon ayah dia yang kata anak dia ada kat situ.
terus ayah dia datang sana.nak amik anak dia.
ayah dia kata , muka anak nye time uh macam terkejut koz tak jangka yang ayah dia kat situ.
macam muka cuak atau ape aku tak tau.
yang penting budak uh dah selamat.


laen kali kalau nak wat  pape pon pikir la dulu mak ayah.
kesian diaorang tak lena nak tidur pasal anak dia.
makan pon tidak.


tak puas jugak tengok citer uh koz budak uh tak ada .
nak jugak dengar alasan dia sbb ape dia lari ikut kawan.






pape pon bende uh nabila nak jadikan pengajaran dakam melalui hidup
=)

selamat berhujung minggu !




p/s > esok isnin ! ouwhh .tetiba lenguh satu badan ! keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...