22.4.11

budak form 2 diculik ?

Author : Nabila Medan Time : 4/22/2011 01:58:00 PM Total Comment : 0 Label :

berlaku kat selangor , dekat sekolah menengah kebangsaan ******.
eh ! sekolah aku larh tu =)


dalam minggu ni terdengar orang ngumpat2 pasal kes budak hilang kat sekolah aku.
budak pompuan form 2.
ada kata kena culik , ada pulak yang kata dia gi lari ikut pakwe.
aku tak tau mane satu yang betul.

walaupun aku sekolah kat situ tapi aku tak tau pulak ada kes budak hilang sampai jiran aku tanye kat aku.
dengan muka blurr aku jawab tak tau.konon nak fokus untuk ujian pmr test1 , so , tak nak ambik tau semua tu.

mak aku cakap kes tu dah tersiar kat berita n kat surat khabar pon dah ada.
aku tak sempat nak tengok.
yang kat surat khabar pon aku tak bace koz family aku mana ada yang beli suratkhabar.
bukan tak minat nak bace tapi tak sempat nak gi kedai mamak semata-mata nak beli suratkhabar.



kawan2 aku ramai yang kata mybe budak uh ikut pakwe koz budak uh agak sosial jugak.

nak ikut pakwe ke hape ke , suka hati dia larh.
tapi time dia nak ikut pakwe tu tak teringat ke kat mak ayah adek oii.
kesian makayah dia carik dia tau.


tapi kalau dia kena culik seram jugak rase koz rase macam sekolah tuh dah tak selamat.

fuhh kanan , fuhh kiri.
mintak2 tak jadi kat kite.
amin.




p/s : macam2 bende boleh jadi sekarang .kadang pening nak pikir @@
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...