15.3.11

tak hade mo0d nak membuat entry.aku tau mmg tak hade kena mengena ngan kau.

Author : Nabila Medan Time : 3/15/2011 02:44:00 PM Total Comment : 3 Label :

aku musim cuti sekolah macam ni.
tetiba jer pulak tak hade mood nak menaip segala bagai.
kenape ?
sebab aku malas.ish.bukan malas.tapi ngah kurang rajin jerk.

skunk ni pun aku tgh berusaha meneruskan menaip untuk mencipta satu entry tatkala internet yang sedang merangkak-rangka lagi larh membuatkan aku gila !
nak buat satu entry pun nak kena guna masa "SATU JAM" baru siap !
lagi larh blogwalking bagai.
aduiyai internet.
hari sabtu n isnin sempat menyempat jugak aku blogwalking n join CGL.
baru dalam 30*keatas* belog yang aku sempat nak blogwalking.
yang laen.hampeh !
internet yang terhingin nak makan penumbuk ni makin lama makin buat hal.
hal ape ?
hal untuk memusnah kan diri sendiri.
huhu.
takpe2.nanti aku kasi yang baek punye untuk kau internet.
*weh ,mana gergaji pleaze ?*


*hambek kau ! kan dah kena penangan gergaji*





kite kan kawan ^_^
klik larh sebagai seorang kawan :)




3 comments

Tuesday, March 15, 2011 2:47:00 PM Delete! [Reply Comment]

amboi.. marah betul nampaknye die... hbs kene gergaji iE tu.. hihi ;p

Tuesday, March 15, 2011 7:08:00 PM Delete! [Reply Comment]

hoho lariksss sebab takut kena gergaji

Wednesday, March 16, 2011 12:01:00 PM Delete! [Reply Comment]

anisyafrina >> marah ni.:)
ardinihumaira >> lari2 jgn tak lari.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...