4.3.11

sanggup kau buat aku macam nih ! kau tau aku dah banyak nanges sebab kau !

Author : Nabila Medan Time : 3/04/2011 06:50:00 PM Total Comment : 0 Label :

tajuk  bukan maen panjang lagi kan ? korunk jangan pikir yang laen udah ler~.aku bukan nanges pasal lelaki / pakwe ke hape
 *nak nanges pasal pakwe ?bile masa pulak aku ada pakwe ?*
.hokeh aku nak citer pasal yang aku nanges sebab.
areeeeeeecimmmm



 , lihat ! lagi sekali dia buat hal.asyik nak bersin jer.sampai kan yang paling aku tak tahan masa kat sekolah.asyik bersin jer . sekali bersin air mata aku pun kuar sekali *bukan hingus hokeh *.time batuk pon sama.aduh sakit idong aku.sudah tak tahan dah ngan semua ini.tpi macam mana nak baik daripada selsema ngan batuk ? korunk tau ?.makan ubat dah.tapi sama jer pun.tak sembuh jugak.macam mana nak buat ?
saya sudah tidak tahan ngan habuk-habuk yang hade kat sini.



bubye korunk.lup you.

*maaf kalo korunk tak paham , mmg sejak akhir2 ni aku tertaip TUNGGANGLANGGANG , kalo tak paham diam jer!.x yah komplen...hehe.gurau jer.kalo ada kesilapan sila larh tegur*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...