12.3.11

ouwhh ! lalala~~ aku menangis lagi .oh lalallalalala~~

Author : Nabila Medan Time : 3/12/2011 03:16:00 PM Total Comment : 0 Label :

kalau orang menangis boleh nyanyi tak ?
tak hade ape yang larang kan ?
sebab tu larh aku nyanyi walaupun sedang menangis.

menangis kerna ape ?
kerna menonton filem sedih ?
kerna dilukai hati nye ?
kerna nak nangis ?

oh.lalalala~
kerna mata ini nak nangis.
lalalala~
sebab banyak asap di dalam rumah ni.

kuang3.
juz sebab my abah bakar sampah.
satu umah penuh dengan asap.
sesak nafas . sakit mata.
SAKIT MATA !!!
terus ambik eye mo.
dah letak eye mo.dah lega ckit.
tapi asap tu bertambah-tambah-tambah-tambah lagi.
carik eye mo lagi !
*pikir kejap EYE MO kau kat mana ?*
aku dah lupe tadi aku letak kat mana.

misi mencari dari luar rumah hingga ke dapur.
ouwh.eye mo aku kat depan *lupe pulak tadi aku letak kat tempat letak kunci*
sekali lagi eye mo menyelamatkan mata aku.
dah tak tahan.
aku :::"abah dah ! berhenti bakar , tak leh nafas dah , mata dah berair dah"
abah ::::*tak cakap pape pon juz senyum :)*

fuhh ! asap dah reda.
hokeh eye mo aku dah tak perlu kan kau lagi.
pergi main jauh-jauh
bubye :)

eye mo :::: "orang dah tolong bukan reti nak ucap mekasih , tapi dia sruh org blah"

aku::::"dah eye mo , kau jgn nak ngadu pergi tempat kau !"

eye mo :::":p"


aku ::::





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...