28.3.11

korunk sesat ? biar aku bagitau jalan ^_^

Author : Nabila Medan Time : 3/28/2011 09:48:00 AM Total Comment : 0 Label :

kalau korunk masuk jerk kat belog aku.
korunk nak kata "haish ! aku sesat ke ?"
biar aku jawab !
korunk tak sesat.tapi aku jerk yang tetiba sesat nak ubah background.
nak tukar citarasa katakan ^_^

harap korunk tetap ada masa nk singgah sini walaupun belog aku dh jadik macam ni.
lagi satu aku dah pasang satu lagu !
lagu korea w0o !

maaf larh bagi sesape yang tak minat korea tuh !
yang minat boleh terus dengar.
yang tak minat boleh klik butang stop kat tmpt lagu tu ye :)

skunk ni aku ngah demam drama korea.
tu yang sampai terbawak-bawak kat blog ni.
kalau background FB aku pun boleh tukar.
dah lama aku tukar  tema ala2 korea gitu !
mesti best ^_^

cume yang aku tak puas hati !
aku tak jumpe lagi widget artis korea yang aku nak letak kat blog aku.
***sedih
2hari aku godek kat google tapi tak jumpe jugak !
susah jugak kan ?
ingat senang jerk nak carik.

adus !
dah larh ye :)
aku nak bodek2 kat hencik google biar dia kasik kat aku widget korea tuh
***pandai dia sorok kat aku



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...