24.3.11

hadiah sampai :)

Author : Nabila Medan Time : 3/24/2011 06:45:00 PM Total Comment : 1 Label :

huhu
sapew tak suker kalau dah diberi rezeki tok menang ?
sama larh macam aku !
aku pun suker.
terlebih suker lagi !

aku menang ape ?









ni headband yang aku menang kat belog ardinihumaira 
sebab menang main teka-teki kat belog dia !
mekacih kak dini :)

full result




ni pulak aku menang saguhati kat belog mummy danny menang GA yang dia buat !
saguhati pun jadik !
yang penting !
aku dapat shawl !!!
hehe ^_^
thanx mummy danny :)

full result



:)
**********************sebab tu jerk aku nak hupdate
huhu.
tak ada masa
laen kali aku hupdate lagi !
bubye:)

^_^
mekacih

1 comment

Monday, March 28, 2011 7:13:00 PM Delete! [Reply Comment]

wahhh banyaknya hadiah dia dapat. bestnye :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...