21.3.11

fuhh ! maseh terus berjalan ke hadapan untuk mengambil bende itu. walaupun hati dah menjerit. TIDAK !!!

Author : Nabila Medan Time : 3/21/2011 07:14:00 PM Total Comment : 0 Label :

helo korunk !
sihat ?
insyaallah sihat :)

haku nak citer pasal tajuk entry ni.
**tajuk jerk

korunk rase hape maksud yang tersorok kat tajuk tu ?
hape bende yang aku hambik.
kenape hati aku ckp TIDAK !!!
????????

skunk ni aku ngah citer pasal kertas ujian !
takut wei !
alhamdulillah setakat ni yang aku dapat tak hade lagi yang gagal.
n insyaallah mmg tak hade pun yang gagal.
amin.
sebenarnye setiap kali ckgu nak kasik kertas jerk mesti aku rase takut semacam...
apasal tah :O

yang aku tertunggu-tunggu n tertanya-tanya ialah pasal kertas math !
wahai kwn2 aku yang dok sama kelas ngan aku ! korunk cemas tak ??

::
betul aku cakap.
giler susah wei !
nak tercabut otak aku time pikir.
mintak2 lulus walaupun dapat "D" yang penting lulus sbb aku tak nak gagal :(

doa2 ye aku lulus :)
haku takut !
sbb ape ?

entah larh.
haku pun tak tahu nape aku cemas sangat.

pape pun good luck bebudak kelas "L"


***cenggini larh aku rase yang otak aku nak tercabut.


****bubye buku
hehe.
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...