11.3.11

esok dah cuti.adakah aku ada masa untuk blogwalking ??

Author : Nabila Medan Time : 3/11/2011 07:32:00 PM Total Comment : 0 Label :

insyaallah.kalau sempat n aku akan sempat2 kan jugak untuk blogwalking kat belog korunk sebab dah lame aku tak jenjalan kat belog korunk.
windu jugak kat belog korunk *aik ?? belog jer bukan tuan belog yah !*

aku suka.suka.suka.banyak.banyak.suka.
sebab dah cuti.
tapi nape seminggu jer ??


fuhh.ada dua folio / kerja khusus yang nak kena aku buat.
boleh siap ke ?
nak buat kad untuk kawan2 aku yang sambut beday bulan nih lagi.
sempat ke ?
nak carik adiah untuk ****** 
bile nak pegi ?

hadoi.
baru start cuti kepala dah berserabut ngan sabut kelapa.
lepas ni nak kena buat jadual.
mana satu yang aku kena buat dulu.
yang aku tau kerja khusus tu PENTING!!

pikir3.
sempat ke ?????????
mintak2 sempat larh .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...