7.3.11

bile segala virus melanda.semua penyakit boley dapat.

Author : Nabila Medan Time : 3/07/2011 09:26:00 PM Total Comment : 1 Label :

haihh.
ape virus ?
kenape ngan virus ?
virus ape ?
virus chinta ?
ohh.tidak sama sekali.bukan virus chinta tapi virus kuman !
dah masuk 5hari genap larh dah nak seminggu aku batuk + selsema + sakit kepala + lenguh badan.
hari khamis minggu lepas boleh tahan lagi.boleh lagi pegi sekolah.
tpi.hari ni.fuhh~kepala punye main berat lagi + dengan tekak yang perit + badan yang lemah semacam
=terjadi larh "hari ni aku tak sekolah !"

*suka atau duka ?*
antara suka dan duka aku pilih dua-dua sebab aku SUKA bile tak yah pikir psal sekolah + pasal bebudak yang tak ckup umur kat kelas tu + homework yg makin bertimbun smpi nak terbentuk KLCC tu.

yang DUKA nye..mmg larh tersangat-sangat DUKA sebab nak kena makan ubat + nak kena telan ubat + nak kena rase ubat yang tak sedap tuh + nak kena rase ubat yang pahit tuh +nak kena makan ubat 3kali sehari + nak kena telan-telan jugak ubat tuh
*jangan begitu keliru ngan ayat kat atas sebab maksud nye lebih kurang jer..saje nak pening kan korunk*

esok kalau tak ada pape yang larang aku nak pegi sekolah ! *cehh azam kuat nih*
sebab minggu ni ada ujian pertama hari rabu nih.so , aku nak kena datang esok sebab nak tau tempat mana yang akan aku duduk time ujian.lagi satu sebab dah nk dekat ujian ni mesti ckgu bagi soklan2 yang mungkin masuk ujian.lagi satu sebab yang paling utama .of course larh aku nak lulus walaupun hanya UJIAN hokeh !
wish me good luck hokeh !


n i wish jugak untuk smua kengkawan yang terchinta semoga korunk lulus untuk UJIAN kali ni.
*walaupun sesetengah antara korunk tak nak baca buku*
(sape yang terase ?)

hokeh.wahai buku2 yang terchinta aku akan menghadap kau esok hokeh :)

good luck korunk ! lup you all !
muahhhh.
hehe
cayunk larh korunk
*kalau ada kesempatan guna tektik lama hokeh*
hehe.


1 comment

Thursday, March 10, 2011 3:35:00 PM Delete! [Reply Comment]

okeh dik,take care yapp..
jangan lupa makan ubat,nanti cepat sembuhhh

tapi kalu selsema ngan batuk memang susah sikit nak sembuh kan..macam melarat-larat pon ado..heh
nak buat kejer aper pon malas kan tetambah kalu nak bacer buku perghh lagik la malas..haha

perpon gud luck dik,bacer buku tau..
itu untuk maser depan adik jugak..kiter yang tetapkan ari ini siapa kiter dimaser depan..
all the best..!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...