19.3.11

begitu cepat masa berlalu.aku belum sempat lagi nak habiskan masa ngan dia :(

Author : Nabila Medan Time : 3/19/2011 09:54:00 PM Total Comment : 4 Label :

hai
sedih . duka . terguris hati .
sebab.
.
.
masa ni memang begitu cepat berlalu.aku masih tak sempat nak ucapkan selamat datang pada ye . tapi tiba2 dia dah tinggalkan aku tanpa sebarang tanda tanye.
sampai begitu sanggup nye dia buat aku macam ni.
dia tinggalkan aku . sendirian .
apa yang aku nak buat ?
ape yang aku perlu buat ?
sanggup ke aku tinggal kan dia ?








korunk tau tak aku citer pasal ape ?

pakwe ?
ohh . tidak sama sekali.

habis tu pasal ape ?










pasal "CUTI SEKOLAH LARH !"
***korunk terase tertipu tak ?? hehe :P





aku sedih sebab cuti sekolah dah abis :(
tinggal esok jerk.
isnin dah nak kena bangun awal2.

fuhh.rase cam tak cuti je.
nak kata sepanjang cuti ni aku rehat , tak jugak sebab asyik ngadap "si komputer" ni je.

nak kata aku pegi jenjalan pun , tak jugak sebab aku terperap je kat "si rumah " ni.

ape keseronokkan yang aku dapat ?

:(

cikgu ! saya nak cuti lagi seminggu boleh ??

huahuahua.
sedih larh nak kena tinggal kan cuti ni sebab aku belum cakap "welcome school break"
tengok2 dah habis.
ish.
sedih2

dah larh bubye.
nak sambung nanges kat bilik air.
kenape bilik air ?

sebab nanti aku boleh nyanyi sekali !
hehe.
gerenti katak melompat kat aku n cakap "tolong berenti"
suara tak sodap. suara katak lagi sedap kot dari "dia" ***aku




"WELCOME SCHOOL BREAK"
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

"GUD BYE SCHOOL BREAK"

4 comments

Sunday, March 20, 2011 4:35:00 PM Delete! [Reply Comment]

hamboiii dikkk!! cuti seminggu nak seminggu lagikk..piappp ni kangg!! hehehee.. selamat bersekolah kembali..belajar tajin2 yerp..nanti jadi cikgu lakss leh coti lelama...kan! kan!!

pstt..: kamoo chomell!!


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Sunday, March 20, 2011 5:15:00 PM Delete! [Reply Comment]

hu3,ingatkan knape la tadi.sedey sbb cuti skola da abes rupanya. :P

Sunday, March 20, 2011 6:45:00 PM Delete! [Reply Comment]

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ >> tu larh nak mintak lagik seminggu cuti.macam mana nak buat ayat sedih kat cikgu ni ?
hehe :P
aleen aiden >>mesti larh sedih sebab tak dapat ngadap "si komputer ni 8jam sahari.^_^

hehe^_^

Monday, March 21, 2011 11:19:00 AM Delete! [Reply Comment]

huhu budak tuh kn sekolh blik hehe...taknak sekolh babap nnti..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...