17.3.11

**aku tak tau nak letak tajuk ape kat entry ni.^_^

Author : Nabila Medan Time : 3/17/2011 10:35:00 AM Total Comment : 0 Label :

hadoyai !
sangat-sangat pening kepala aku.
nak pengsan dibuat nye.

sebab ape ??


fuhh.
sebab nak kemaskini belog aku ni larh.
dah lame tak lap ngan kain lap "yg mak aku gune untuk bersihkan pinggan"
hehe ^_^
dari jam 8pagi hingga larh skunk.
iaitu pukul bape ?

jam korunk rosak ke ?
^_^

iaitu sampai larh pukul 10.22pagi.
baru larh siap aku menge"lap" belog aku ni.
n akhir nye "siap"
korunk nampak tak pape perbezaan ?

serius aku kata.
aku sendiri pun tak nampak banyak sangat yg beza.
nampak sama jer.
cume beza ckit jer.tak banyak pun.
tema pun tak tukar lagi.
bulan ni nak tukar tema ape eik ?
bollywood boley ?

biar larh dulu pasal tema belog ni.
biar aku pikir dulu.
ikut aku punye suke larh kan ?




kau orang makan ape hari ni ?
*haha.dah tukar topik pulak*



_ _"
*blur sekejap*

wei, korunk !
aku dah tak tau nak taip ape ?
ada cadangan ?
boleh larh hantarkan cadangan anda dengan menghantar kertas cadangan "yang berbentuk ala-ala roket" n tiup kan ke muka komputer / laptop anda dan ...*korunk tau larh ape yang jadik.*

%%%%%%%%%%%%








kite kan kawan ^_^
klik larh sebagai seorang kawan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...