1.3.11

aku tahu n aku nampak sawang2 yang hade.

Author : Nabila Medan Time : 3/01/2011 04:28:00 PM Total Comment : 1 Label :

kalo bace tajok entry pon dh tau apa yang aku maskodkan.yeay memang betol aku dah nampak sawang2 yang telah membiak kat belog aku ni.rase sunyi jer.dah tak hade yang nak bace page aku ke ?
nape ? tak suke page2 yang aku taip ke ? aku ni jahat ke ? nape korunk tak nak singgah sini lagi ?
haha.manyak betol yang ganggu pikiran aku.ye larh dlu tak hade larh bersawang sgt belog ni..tpi skunk dah boley jadi uma tikus lagi tu.hik3.tpi aku tak nak larh aku punye belog jadi bersawang n jadi tmpt tikus membiak.aku nak ambik keputusan..jika kalau aku ada masa aku akan blogwalking satu persatu belog yang aku follow n korunk pon blogwolking larh ke sini.biar jgn kasi tikus2 n sawang2 itu menjengah ke belog aku eik.korunk the best.i lup you korunk.muah.korunk lup me tak ? hik3

1 comment

Tuesday, March 01, 2011 8:47:00 PM Delete! [Reply Comment]

hi!!! datang tolong cuci sawang~ ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...