6.3.11

aku nak ucapkan terima kaseh bebyk untuk C-TEA

Author : Nabila Medan Time : 3/06/2011 03:58:00 PM Total Comment : 0 Label :








hokeh.sudah bace tajuk entry ini ?
ye mmg betul ! aku nak ucap bebyk terima kaseh untuk saudari C-TEA dari belog http://illustrasiaku.blogspot.com/.
nak tau kenape ?
kenape ?
sebab korunk perasan tak aku dah tukar header baru.
kalau nak tau header tu C-TEA yang buat kan , oleh sebab tu aku nak ucap maseh byk2 kat dia.
korunk jeles ?
hehe.

hokeh sebenar nye header yang C-TEA buat yang kat bawah ni
.
.

pastu aku mintak repair ckit.

n header yang kedua C -TEA buatkan untuk aku
.
.


thanx ye C-TEA cayang..muahhh
hehe.
korunk pun nak header yang C-TEA buat tak ?


hokeh bubye.
lup you all.
thanx a lot untuk C-TEA.
cantekkk sangat header tu !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...