15.3.11

aku baru lagi.tolong aku weh:)

Author : Nabila Medan Time : 3/15/2011 12:34:00 PM Total Comment : 0 Label :

ayat aku nak mintak tolong ngan korunk,
boley ?
aku tadi baru sign up HB.
so untuk permulaan aku nak mintak korunk tolong aku boley ?

korunk tolong klik aku punye HB.
n kalau korunk ada HB jugak n nak aku klik kau orang punye.
*tinggal kan komen atau tulis kat ruang ngumpat yang bahawasa nye korunk dah klik aku punye HB*
n nt aku klik larh engkau orang punye HB jugak.boley ?

aku mintak tolong untuk mengeratkan n menambahkan tabung kite bersama :)
hehe.


klik larh !
hari-hari pun boleh !
hehe.:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...