29.3.11

1 april ??? aku dah rancang dah ^_^

Author : Nabila Medan Time : 3/29/2011 05:33:00 PM Total Comment : 2 Label :

ape yang aku rancang ?
april fool ?

haha.

tidak sama sekali !
1 april beday my mama !
so ape yang aku nak bagi ?

sebulan dah pikir2.
akhirnye jumpe jugak idea !
aku nak beli kek beday untuk my mama.
yang pasti sedap hokeh.
tempah khas lagik tuh !

ouwhh ! mama.
tunggu nt ari jumaat !
****haha.naseb baek mama aku tak hade blog . kalau tak , mesti dia dh tau dah rancangan aku.


hadiah ?
esok baru nk beli !
carik yang paling menarik . aku terus beli !

***mama . tunggu nt ari jumaat ^_^

2 comments

Wednesday, March 30, 2011 10:56:00 AM Delete! [Reply Comment]

epy bezday to ur mom nnti k..



jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Friday, April 01, 2011 8:39:00 PM Delete! [Reply Comment]

wah..
anak yang baik lagi manis!!
kem salam kat ur MAK!!
cakap dia..
akak ucap happy besday!!
moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki..
dan sentiasa diberi kesihatan yang baik!!


salam singgah dari mummy weiyda♥
nice entry!!♥
keep it up blogging!!♥
‎(◕‿◕✿)

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...