28.2.11

nak hapdate tpi sekejap jer.

Author : Nabila Medan Time : 2/28/2011 08:26:00 PM Total Comment : 0 Label :

huhh.rase bosan membuak buak.tak tau nak wat pe , padahal bju skolah pon belom iron lagi.aku rase dah lame aku dah tak hapdate kat sini kan.betol tak ? aku nak hapdate sekejap je pon nih.terlalu sempit mase ni nak bagi aku ruang untuk hapdate.k korunk bubye.misz you.muahh *asal ayat tetiba ****** je.
aku ada bukak belog baru yang khas untuk GA / contest n bende2 yang sama akan dengan nye.korunk yang suke bergiveaway jemput2 larh aku jugak eik.n korunk yang nak tengok hapdate2 pasal giveaway2 yang aku dah join n yang korunk nak join sila2 larh klik http://nabila-suka-contest.blogspot.com/
kedatangan anda amat saya alu-alukan ngan kata 'sila bukak page ni'
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...