19.2.11

'bengang' vs 'bangang' n '7 dlm 1' vs '4 dlm 1'

Author : Nabila Medan Time : 2/19/2011 04:07:00 PM Total Comment : 0 Label :

kalo kau.kau akan pilih yang mane ??
'bengang' atau 'bangang'
v
v
v
kalo aku aku nak pilih dua2.sbb skunk aku ngah 'bengang' sbb ada owg 'bangang' !
betul bukan ayat aku tuh .*betul kot*
aku feedup giler ngan dia ni..nak marah pon biar lah bertempat minah oii !
bile aku ckp kau yg salah.kau pulak x nk ngalah.kau kata bukan salah kau lah+itu la+menyampah aku.
pas2 kata "aku ngah tak ada mood.kau kacau pehal"
boleh kau kata cm tu.kau pikir we olls ni nak kne ikut mood kau je ke.mood we olls ni spew yg nak kne ikut pulak.

bengang+sebel+marah+geram+menyampah+meluap+sakit ati=
7 dlm 1

cube la fhm ckit.juz ckp ckit je nak menengking.kau ingat we olls suke ke kne tengking !
kalo aku tengking kau..ape yang kau rase ?
sakit hati bukan ?

keje kau kat uma nk menengking+marah+x ada mood+bebel=
4 dlm 1

kau yang mula.kau nak sruh we olls mengalah !
lantak kau larh !
pegi larh layan kau punye 4 dlm 1 tu kat utan ke gua ke.
biar owg laen tak ada rase 7 dlm 1 cm aku rase sbb perangai ko yang 4 dlm satu tuh !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...