16.1.11

pisang?atau pisang kaki?

Author : Nabila Medan Time : 1/16/2011 03:02:00 PM Total Comment : 0 Label :

lantak ar pisang ke.pisang kaki ke.sama jer pon.
makanan jugak.korang makan jugak.
fungsi pon dh nak sama jugak.
tpi aku rase pisang kaki lagi sedap.
bukan sebab pisang tu ada kaki.
tangan pon tak ada.
first aku nak makan buah ni.
aku ingat kan buah tomato.
terus tak nak makan.dah lar aku tak berapa gemar tomato.
entah dari mana nama tu dibagi kat buah tu pon aku tak tau.
makan jer.tak yah nak pikir.buat pening kepala jer.
sesape yang tak suka.try lar.sedap ape.
lagi2 kalo buah nye sejuk.
anda tak akan menyesal.
jaminan nye.satu buah bilik hospital yang terkemuka yang terletak...
di bawah tanah.dan tanah itu akan menutupi seluruh anggota badan anda.
= ='


(ni kat pokok lagi.tpi bukan pokok aku)


(menyelerakan)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...