18.1.11

drama end0n.

Author : Nabila Medan Time : 1/18/2011 03:00:00 PM Total Comment : 0 Label :

hoh0i..haha.
akhir nye citer alisa dekat tv3 tu abis jugak.
setelah berkurun abad disiarkan.
punye lmbt dia nak abis kan drama tu.
entah dah sampai bape epis0d.
skunk baru nak abis.
best ke citer nye??
aku tak bape minat ngan citer tu.
huhu.
time last epis0d p0n ak tak tg0k.
tpi nak p0y0.kon0n nye tg0k lar.















tadi pasal alisa.
ni pasal satu lagi citer end0n.
kat tv9 pulak.
yang ni tak tau lar bile nak abis.
tapi citer yang ni aku layan.
sebab best.
bukan lar nak cakap drama alisa tu tak best.
tpi citer ni lagi best kot.
+,+
citer ni di bagi tajuk.
CINTA DAN ANUGERAH.
mintak-mintak cepat lar ckit tamat.
tak sabar nak teng0k penghujung nye.
layan.....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...