15.1.11

Aku Nak Ada Blog Sendiri.

Author : Nabila Medan Time : 1/15/2011 05:51:00 PM Total Comment : 13 Label :

kenape aku terhingin nak ada blog???
haha.sebenarnye ak pon tak tau.
ak juz terhingin.... bila tgok kengkwn ak dh ada blog..
dan sebenarnye ak tak tau nk post blog yg ak tulis.(pada first time ak menaip blog).
n lps bebape minggu ak ada blog.ak dh tau nk post blog cm ne.hehe..
dan bebape minggu itu juga ak tau yg blog ni sedikit sebanyak boleh menghilangkan stres seseowg..
bila seseowg itu menulis/menaip kisah sukaduka nye setiap hari di blog ini.
boleh hilangkn tension.marah.geram.gumbira.mahupon sedih.
kalo cam tu kalo ak ngah runsing boleh lar ak tulis bebyk kat blog ni..nt blog ni yg runsing.
haha.bukan ak runsing.thanx blog sbb ambik kerunsingan ak.nk amik smua pon tak pe.
nt ak dh tak pyh nk pening kepala biar blog ni yg pening.hehe

13 comments

Thursday, November 10, 2011 10:25:00 PM Delete! [Reply Comment]

hahaha. saya yg baca pun nak terunsing dah ni.

Thursday, November 10, 2011 10:55:00 PM Delete! [Reply Comment]

menyinggah baca di sini...hihihi.. meh bce kte punya pulak..^_^

http://qasehcinta88.blogspot.com/2011/11/segmen-simple-nasz-ajak-baca-post.html

Thursday, November 10, 2011 11:21:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe, org yg baca blog nie pun runsing nanti.. :D

Friday, November 11, 2011 8:18:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe pening plak bace nih =P
tapi cik ana dlu pon cmtu jugak.. hehehe..slm kenal dr cik ana..jemputla singgah ke blog.. cik ana join jugak segmen nih =P


http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/11/segmen-simple-nasz-ajak-baca-post.html


luv,
cik ana

Saturday, November 12, 2011 12:28:00 AM Delete! [Reply Comment]

singgah baca sini:)hihi

Saturday, November 12, 2011 11:05:00 AM Delete! [Reply Comment]

haha first impression yg sangat bagus nih...

Saturday, November 12, 2011 3:04:00 PM Delete! [Reply Comment]

awesome and sweet first post ;)

http://sarahanimismyname.blogspot.com/2011/11/segmen-simple-nasz-ajak-baca-post.html

Saturday, November 12, 2011 4:50:00 PM Delete! [Reply Comment]

hahaha..
nasib lha blog ni kalo penin..

Saturday, November 12, 2011 10:27:00 PM Delete! [Reply Comment]

Datang sni nak baca entry pertama awak :D *hihi Suka entry awak..

Saturday, February 11, 2012 4:32:00 PM Delete! [Reply Comment]

hehe..
ok ape 1st post nabila nie...
ngehehhe.. XD

Friday, November 16, 2012 12:53:00 PM Delete! [Reply Comment]

cak cak cak. saje nak godek 1st entry nabila. ;)

Sunday, December 30, 2012 8:46:00 PM Delete! [Reply Comment]

btul2 sha pun rasa bloging boleh lepaskan stress hehe..thnks sbb join :P

Sunday, February 24, 2013 3:44:00 PM Delete! [Reply Comment]

up, kak :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...